17 Mayıs 2009 Pazar

MEŞHUR YAZARIN TEK OĞLU

Genç bir delikanlı bir suçtan dolayı tutuklanır,hakim karşısına çıkarılır.Adı soyadı sorulunca ezile büzüle konuşmaya başlar.
hakim onun meşhur bir yazarın tek çocuğu olduğunu duyunca hayretini gizleyemez."Nasıl olur?Babanı tanırım,bir çok eserini okudum istifade ettim.Böylesine müstesna bir şahsiyetin oğlu,nasıl bu hatayı yapabilir?"
Delikanlı başı önünde cevaplar:"Doğrudur efendim,babam anlattığınız gibi ender rastlanan bir insandır fakat ne zaman bir şey danışmak için yanına yaklaşsam ,'Görmüyor musun meşgulüm.Beni rahat bırak!'diye bağırır ,beni yanından uzaklaştırırdı.başkaları için çalışan ama kendi evladıyla ilgilenmeyen bir babaydı..."
HİKAYENİN ÖZETİ
Anne baba çocuğa küçük yaşta sağlam değerler aşılamışsa çocuk hayatın içinde pek çok kötü alışkanlıkla karşılaştığında bunlarla baş edebilir.
Ailede sahipsiz kalan çocuğun,dışarıdaki tehlikelere yenilmesi çok daha kolay olur.
HATİCE. AİLE DERGİSİNDEN ALINMIŞTIR